top of page
  • natan191

רפואת תדרים מטפלים

עודכן: 22 במאי 2023

יותר ויותר מטופלים, שלא מוצאים במסגרות הרפואה הקונבנציונלית פתרון מניח את הדעת לבעיותיהם הבריאותיות, פונים לתחום הרפואה המשלימה, בה נפתח בפניהם עולם שלם של אפשרויות המבוססות על תורות רפואיות מגוונות, שלרוב גם מצליחות להעניק להם את המזור המיוחל. אחד התחומים שהולך ותופס בעת האחרונה את תשומת ליבם של רבים בתחום הרפואה המשלימה הוא התחום של רפואת תדרים. אם אתם מחפשים גורם מקצועי העוסק בתחום של רפואת תדרים מטפלים טיפוסיים בסוג זה של רפואה יהיו בדרך כלל מומחים ומומחיות בנטורופתיה, אם כי לא בהכרח.

מהי רפואת תדרים?


רפואת תדרים היא אסכולה טיפולית המבוססת על מחקר מדעי בתחומי הפיזיקה והרפואה ועל תורות רפואה מזרחיות ובראשן הרפואה הסינית והרפואה ההודית. בבסיס האסכולה עומדת ההבנה כי לאנרגיה הזורמת בגופנו יש השפעה מכרעת על בריאותנו ולא פחות מכך, היא גם משקפת בצורה מדויקת את מצבנו הבריאותי. בעוד הרפואה המערבית מתבססת בעיקרה על הכימיה לאבחון וטיפול במחלות, רפואת התדרים מתבססת על האנרגיה הכללית והאנרגיה החשמלית בגוף כמרכיב המפתח.

איך מבוצע אבחון ברפואת תדרים?

בתחום של רפואת תדרים מטפלים בבעיה רק לאחר שמבצעים אבחון מדויק באמצעות מכשיר ייעודי לבדיקת

גורם מקצועי העוסק בתחום של רפואת תדרים מטפלים טיפוסיים בסוג זה של רפואה יהיו בדרך כלל מומחים ומומחיות בנטורופתיה

תדרים. מכשיר זה מחובר לגופו של הנבדק באמצעות חיישנים הדומים לחיישני א.ק.ג ותפקידו הוא לזהות את התדרים בהם זורמים הזרמים החשמליים בגופו של המטופל. במסגרת בדיקה זו נסרקים יותר מ-200 תדרים שונים האופייניים לתפקודי האברים השונים בגוף. המכשיר קולט את תדרי האנרגיה בגוף ובאמצעות אלגוריתם מתקדם מאוד, מזהה מצבים של חוסר או עודף חשמלי כמו גם המיקום המדויק בגוף בו באה סטייה חשמלית זו לידי ביטוי. בצורה זו, יכולים בתחום רפואת תדרים מטפלים לזהות את הבעיה הספציפית ממנה סובל המטופל, במקרים רבים לאחר שהרפואה הקונבנציונלית לא הצליחה לתת מענה אבחוני ראוי לבעיה.

מהו מודל הטיפול ברפואת תדרים?

כאמור, בתחום של רפואת תדרים מטפלים לא רק מבצעים אבחון של הבעיה, אלא גם מעניקים לה את הטיפול

 יכולים בתחום רפואת תדרים מטפלים לזהות את הבעיה הספציפית ממנה סובל המטופל, במקרים רבים לאחר שהרפואה הקונבנציונלית לא הצליחה לתת מענה אבחוני ראוי לבעיה

הנדרש. בדיוק מהסיבה הזאת, רפואה זו שכיחה בעיקר בקרב נטורופתים שאוחזים בהכשרה ובהסמכה הנדרשות להענקת מגוון רחב של טיפולים בתחומי הרפואה המשלימה. ככלל, טיפול ברפואת תדרים יכול להתבצע על ידי המכשיר עצמו, כשלאחר אבחון הבעיה ניתן להעביר אותו למצב טיפול, בו הוא מעביר לגוף תדרי אנרגיה בתדרים המדויקים הנדרשים להסדרת הסטייה החשמלית שנוצר בגוף. יחד עם זאת, סטייה חשמלית זו יכולה להיווצר מסיבות שונות ולהעיד על מצבים שונים. כך למשל, נוכחות גבוהה של חיידקים, נגיפים או פטריות, תהיה בעלת טביעת אצבע חשמלית ייחודית אותה יודע המכשיר לזהות ובמקרה כזה, הטיפול לא יכול להתבסס אך ורק על הסדרת תדרי האנרגיה, אלא חייב לכלול טיפול תזונתי או תרופתי, לעיתים גם חזרה במסגרות הקונבנציונליות.

איך תבחרו מטפל ברפואת תדרים?

ככלל, בחירת מטפל לקבלת טיפול רפואת תדרים היא משימה שדומה במהותה לבחירת כל נותן שירות בכל

מטפל אלטרנטיבי שיכול לתת לכם חוות דעת מקצועית על רפואת תדרים מטפלים ואשר על דעתו אתם סומכים במאה אחוז

תחום אחר. בפניכם עומדת המשימה לבצע בחירה מקצועית מאוד וחשובה מאוד בתחום שאין לכם שום רקע, היכרות או ניסיון איתו. במצב זה, יהיה עליכם להשתמש במספר כלים צרכניים שיאפשרו לכם להגיע למטפל המתאים לכם ביותר. כלים אלה כוללים תחילה המלצות פרטיות, אותן תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה, שכנים, קרובים או סתם מכרים. יחד עם זאת, המלצה פרטית יכולה לכל היותר להעיד על חוויית הטיפול הפרטית שעבר המטופל ולא על הרמה המקצועית הכללית של המטפל. לשם כך, מומלץ להיעזר יותר בחוות דעת מקצועית אותה תוכלו לקבל מאנשי טיפול בעולם הרפואה המשלימה ואפילו ברפואה הקונבנציונלית. נטורופטית שאתם מכירים, רופא, אחות, או מטפל אלטרנטיבי שיכול לתת לכם חוות דעת מקצועית על רפואת תדרים מטפלים ואשר על דעתו אתם סומכים במאה אחוז, יכול להיות המקור הטוב ביותר שלכם לשם של מטפל ראוי עבורכם.

לבסוף, חשוב לזכור, יהיה עליכם להשתמש גם באינטואיציה הצרכנית שלכם, לשוחח עם המטפל, לבחון עד כמה הוא מנדב מידע ברצון ועד כמה הוא נותר מסתורי ולא ברור. תמיד נכון לעבוד עם מטפל שעושה את כל מה שאפשר בכדי להכין אתכם לטיפול, להסביר לכם את הרציונל מאחוריו ולהעמיד לרשותכם את הכלים הטיפוליים העדכניים ביותר בתחום.

99 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page