top of page
  • אלכס גנשפט

מערכות ביו רזוננס NLS. במה לבחור?

עודכן: 25 באפר׳ 2023

שוק מערכות ביו רזוננס NLS

מערכת ביו רזוננס NLS הכל אפשרי

בשביל לבחור במערכת ביו רזוננס הפועלת לפי שיטת NLS כמובן רצוי להכיר כמה פרטים עקרוניים. כל מערכות NLS משתמשות באחת משתי תוכנות בסיסיות. שמות מקוריות של התוכנות האלו הם Metapathia ו - Hunter. שתי התוכנות נוצרו בניהול של אותו רופא רוסי בשם ולדימיר נסטרוב (ז"ל). לשתי התוכנות ישנו אותם ייעוד ופונקציות. Metapathia היא הייתה הראשונה. עקב הפסקת המימון ע"י ממשלת ברית המועצות בתחילת שנות ה - 90 של המאה הקודם יכולות גישה (קודים) של Metapathia נמכרו ועברו לכל אחד שרצה בזאת. כך נולדו רוב היצרנים של מערכות NLS. רובם נמצאו ברוסיה ובאוקראינה. אך ישנם בגרמניה, סין ואפילו במולדובה. בעקבות ריבוי של מערכות NLS לא איכותיות, זיוף יכולות וכתוצאה החשדה והשמצה של השיטה ד"ר נסטרוב (ז"ל) נאלץ לבנות תוכנה אחרת שהיא Hunter. למרות מאמציו התוכנה הזאת נפרצה ונרכשה ע"י יצרנים מסוימים הכולל מסין. ישנם כמה אנשים בודדים שעבדו יחד עם ד"ר נסטרוב (ז"ל), השתמשו בידע מקורי ויצרו מערכות משלהם. אחד מהם הוא בעל החברת Biotest המייצרת מערכת ביו רזוננס Biospect המוצגת באתר.


הבדל בין שתי התוכנות של מערכות NLS

לכל מערכות ביו רזוננס יכולות די קרובות

שתי התוכנות שהן Metapathia ו - Hunter בנויות על סמך גישות שונות. אני לא בעל המקצוע ולא אכנס לדקויות. צריך רק לזכור שמהתחלה לשתי התוכנות היו אותם ייעוד ופונקציות. אינטרפייס ושיטות פעולה הם שונים. ישנם אנשים שנותנים עדיפות לאחת מהתוכנות. באתר מוצגים שתי מערכות כאשר כל אחת עם תוכנה אחרת. לפני הרכישה רצוי להכיר ולקחת יותר מתאימה. אני חושב שמערכות עם תוכנת Vector הדומה ל - Metapathia יותר מתאימות למטפלים. מערכות עם תוכנת Multiscreening הדומה לתוכנת Hunter יותר מתאימות לרופאים. אך עדיפות היא כמובן אישית.


קריטריונים לרכישת מערכת ביו רזוננס NLS

שרות במערכות ביו רזוננס הוא החשוב

אז מה הם הקריטריונים לבחירת מערכת ביו רזוננס NLS?

1) צריך לוודא שתוכנת המערכת רשומה והיצרן הוא מספיק אמין (מתקיים שנים, בעל אתר אינטרנט, בעל תעודות הכרה וכיו'). לא כדאי להשקיע במישהו עם תכונות הפוכות.

2) השיקול השני החשוב הוא רמת השרות. האם היצרן מספק תמיכה טכנית מקוונת זמינה. אם לא אז צריך לשקול שבעתיים.

3) מה הן תכונות של המערכת. למשל מה כולל מסד הנתונים, כיצד היא בנויה (למשל דגם קומפקטי), מה מהירות הפעולה (ניתן להכיר רק בניסוי) ויכו'.

4) האם מופיעות פונקציות שהן החשובות והנחוצות למשתמש מסוים. בדרך כלל הן די דומות לכול המערכות.


מחירים של מערכות ביו רזוננס NLS
במערכות ביו רזוננס לא העלות היא הקובעת

פער המחירים למערכות הנראות כמעט זהה הוא עצום. מערכות סיניות עולות סביב 6000 ש"ח. אני לא מזלזל ביצרנים סיניים. עם זאת אני נמנע מלשווק מערכות ביו רזוננס NLS משלהם. מחירי המערכות הרוסיות לרכישה בארץ נעות בין 10.000 ש"ח ל - 120.000 ש"ח. אין לחשוב שיש להם איכות ויכולת זהות. עם זאת אם אנחנו מדברים על מערכות למטפלים אז אני חושב שמערכות רוסיות ב - 10.000 ש"ח הם אלו שמספקות יחס מחיר / תועלת הכי טוב. המערכות אלו מאוד אמינות ומספיקות לצרכים של מטפלים. אני סבור שלרופאים רצוי להשתמש במערכות יותר יקרות שטווח המחירים שלהן מתחיל ב- 25.000 ש"ח. אני מכבד דעה ובחירה של כל אחת ואחד.


מערכות ביו רזוננס NLS המוצגות באתר.
מערכות ביו רזוננס הטובות נמצאות באתר

באתר מוצגות שתי מערכות NLS. מערכת Vector ו - Biospect. הראשונה מאובזרת ע"י תוכנה מאוד מהירה וידידותית שהיא גם בשם Vector, השנייה עם תוכנת Multiscreening Ultra. שתי התוכנות כמובן הן רשומות. אני אוהב את שתיהן. שני התוכנות מאוד חכמות. המערכות מאוד אמינות ומיועדות לעבודה במשך שנים. אני מצפה לשאלה מה היא המערכת יותר מדויקת? לפעמים כאשר יש לי ספקות בתוצאות אני משתמש בשתי המערכות. אני צריך לציין שלא היו לי מקרים שהמערכות נתנו תוצאות מנוגדות. גם פה הם די קרובות. אז במה לבחור בין השתיים? תגיעו, תנסו ותחליטו.


דוגמה של מכשיר מזויף

אני מציג פה תמונה של אחת המערכות מזויפות של יצרן רוסי. הוא משתמש בגרסאות התוכנה הישנות של יצרן אחר. המכשיר מכיל הרבה כבלים ולא אלמנטים אלקטרוניים כמו במכשירים אחרים. ליצרן הזה אין אתר אינטרנט. עם זאת הוא מבצע שיווק די אלים וטרחני. יש לו ערוץ יו-טוב עם עשרות רבות של סרטים איפה שהוא מציג את המערכת כהכי טובה. נא לשים לב שעל המכשיר שלו אפילו לא מופיע שם המותג. יש להיזהר מיצרנים כאלו.

מכשיר 1 ביו רזוננס מזויף
מכשיר ביו רזוננס 2 מזויף












כל זכויות היוצרים שמורות. אין להעתיק או להשתמש בחומר הנמצא האתר ללא אישורו של בעל האתר.

128 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page