top of page
  • natan191

מכשיר לרפואת תדרים

עודכן: 22 במאי 2023

רפואת תדרים היא סוג של רפואה המשתמשת בתדר ספציפי של גלים אלקטרומגנטיים לטיפול בבעיות בריאות. המונח מכשיר לרפואת תדרים משמש להתייחסות לשימוש בגלים אלקטרומגנטיים ובגלי קול בטיפול בבעיות בריאות, בעיקר בעולם הרפואה המשלימה.

מהו מכשיר לרפואת תדרים? לפי הרפואה המשלימה, המכשיר פולט גלים אלקטרומגנטיים בעוצמה נמוכה וגלי קול בתדר גבוה שניתן להעביר דרך אוזניות וחיבורים של א.ק.ג. הגלים מסוגלים לחדור לעומק הגוף, שם הם נספגים על ידי רקמות ותאים, אשר לאחר מכן מתעוררת תגובה כימית של הגוף. רפואת התדרים פותחה לראשונה בשנות ה-1800, כאשר היא שימשה כטיפול בראומטיזם, אך מאז היא מיושמת בתחומים אחרים כגון טיפול בכאב וטיפול בהפרעות שינה.



מה צריך לדעת על מכשיר לרפואת תדרים

מכשיר רפואת תדרים הוא מכשיר רפואי המספק דרך עדינה ולא פולשנית להקלה על כאבים, לשחזר תפקוד

מכשיר רפואת תדרים הוא מכשיר רפואי המספק דרך עדינה ולא פולשנית להקלה על כאבים, לשחזר תפקוד   ולקדם תהליכי ריפוי טבעיים של הגוף.

ולקדם תהליכי ריפוי טבעיים של הגוף. מכשירי רפואת תדרים משמשים בפיזיותרפיה, טיפול כירופרקטי, עיסוי, שיקום פציעות ספורט ועוד. חלק מהתדרים הנפוצים בהם משתמשים מכשירים אלו הם 8 הרץ (8 מחזורים לשנייה), 12 הרץ (12 מחזורים לשנייה), 36 הרץ (36 מחזורים לשנייה), 432 הרץ (432 מחזורים לשנייה).

כמו כן, לפי הרפואה האלטרנטיבית, מכשיר רפואת התדרים נועד לספק דרך עדינה ולא פולשנית לשיכוך כאבים ושיקום תפקוד ברמה התאית. במובן זה של הנושא, מכשיר לרפואת תדרים הוא מכשיר שפולט תדרים כדי לעזור לאנשים עם מגוון מצבים בריאותיים.

כיצד מכשיר לרפואת תדרים פועל?

המכשיר פועל על ידי פליטת גלי אור וקול, אשר בתורם נספגים בגוף. הוא משמש לטיפול בכאב, חרדה ודיכאון וכן בהפרעות שינה. מכשיר לרפואת תדרים הוא מכשיר הפולט גלי קול בתדרים ובעוצמות ספציפיות למטרות ספציפיות. ניתן להשתמש בו להרפיה, שינה, שיכוך כאבים ועוד.

אפשר גם להגיד שמכשיר לרפואת תדרים הוא מכונה הפולטת צלילים בתדרים ספציפיים על מנת לטפל בבעיות בריאותיות. זה יכול לשמש לטיפול בכאב, דלקת, נדודי שינה ובעיות בריאות אחרות, כמו גם סטרס ולחצים, בעיות טראומה כמו PTSD, לצרכי שיפור מיקוד, פוקוס ועוד. עוד כדאי לדעת כי, מכשיר רפואת התדר משמש על ידי הנחתו על העור במקום בו הוא פולט שדה מגנטי בתדר נמוך. בין היתר, זה גורם לתאים לשחרר אנדורפינים, שהם משככי כאבים טבעיים.

מה זה אלקטרו דיקור וכיצד קשור לרפואת תדרים?

אלקטרו-דיקור הוא מונח המשמש לתיאור השימוש בחשמל לגירוי נקודות דיקור בגוף. הוא משמש בעיקר

המכשיר פועל על ידי פליטת גלי אור וקול, אשר בתורם נספגים בגוף. הוא משמש לטיפול בכאב, חרדה ודיכאון וכן בהפרעות שינה

לשיכוך כאבים ולהחלמה מפציעות. ברפואת תדרים, אלקטרו-דיקור סיני יכול לשמש כטיפול במצבים שונים כגון כאבים כרוניים, נדודי שינה ומתח. בתחום הרפואה האלטרנטיבית, הוכח שיש לו השפעה על תדירות ומשרעת הפעילות החשמלית במוח.

אלקטרו-דיקור סיני יכול להועיל לאנשים עם הפרעות מסוימות, אבל במקביל חשוב גם לקבל ייעוץ רפואי-מערבי. אלקטרו-אקופונקטורה זה טיפול אלטרנטיבי לבריאות שקיים כבר זמן רב. הוא מבוסס על העיקרון של הפעלת זרם חשמלי על מחטי דיקור. מכשיר רפואת התדרים פועל על אותו עיקרון, אך הוא משתמש בסוג אחר של טכניקת הזרמת תדרים.

מתי נשלב טיפול של נוירו-דיקור עם רפואת תדרים?

לרוב נעשה שימוש באלקטרו-דיקור בשילוב עם רפואת תדרים, המשתמשת בתדרים לטיפול במצבים

מכשיר רפואת התדרים הוא מכשיר רפואי המסייע לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים, נדודי שינה, מתח וחששות בריאותיים נוספים להגיע לאיכות חיים טובה יותר.

בריאותיים שונים. מכשירי רפואת תדרים משתמשים בשדות אלקטרומגנטיים כדי לייצר את הזרם החשמלי, המסייע בשיפור תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.

אלקטרו-דיקור ורפואת תדרים הן שתיהן שיטות יעילות לטיפול בסוגים שונים של מצבים בריאותיים כגון כאב, דלקת ונדודי שינה. מכשירי רפואת תדרים הם מכשירים אלקטרוניים המשתמשים בגלי קול כדי לטפל במצבים בריאותיים. הם משמשים בדרך כלל להקלה על מתח והקלה על כאבים. השילוב של שני טיפולים אלו נעשה ברובו במרכזי שיקום פיזי או בבתי חולים.

הגעה לאיכות חיים טובה יותר עם רפואת תדרים

מכשיר רפואת התדרים הוא מכשיר רפואי המסייע לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים, נדודי שינה, מתח וחששות בריאותיים נוספים להגיע לאיכות חיים טובה יותר. המכשיר שולח תדרים ספציפיים שיכולים לעזור עם בעיות בריאות נפוצות אלו.

אם אתם מעוניינים לעבור את סוג הטיפול הזה, או שמא מעוניינים לרכוש מכשיר לרפואת תדרים, אל תשכחו במקביל גם לקבל ייעוץ רפואי. כמו כן, קבלו ייעוץ מהגורם המטפל שלכם ברפואה משלימה. כך תוכלו לדעת שאתם מכוסים בכל החזיתות הבריאותיות.

17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page