top of page
  • natan191

מכשיר תדרים

עודכן: 22 במאי 2023

מכשיר תדרים משמש לטיפול במגוון מחלות ומצבים, כמו גם למטרת איתור אותן בעיות וחוסר איזון של הגוף. הם ידועים גם כמכשירי טיפול אלקטרומגנטי, אשר פולטים שדה אלקטרומגנטי בתדר נמוך המסוגל לרפא את הגוף במקרים מסוימים. יש לקחת בחשבון כי, מכשירי רפואת תדרים שייכים לעולם הרפואה המשלימה. בפועל יוצא מכך, הם לא מהווים תחליף לייעוץ רפואי.

המכשיר פועל באמצעות מגנטים ליצירת שדה מגנטי לסירוגין, הנשלח לאחר מכן אל הגוף באמצעות מחטים או רפידות המונחות על העור ובאמצעות חיבורי א.ק.ג. המכשיר יכול לשמש לאיתור מגוון מחלות ומצבים כמו כאבים ודלקות בחולי דלקת פרקים. מכשירי תדרים נבדקו בהקשר של השפעתם על בעלי הפרעות שינה, דיכאון, חולי סרטן ולאחרונה מחלת אלצהיימר. בימינו, ניתן אפילו לרכוש מכשיר תדרים ביתי.



מה היא רפואת תדרים?

מכשיר תדרים ורפואת תדרים הם סוג של רפואה משלימה המשתמשת בגלי קול כדי לאתר בעיות רפואיות ואף

מכשיר תדרים משמש לטיפול במגוון מחלות ומצבים, כמו גם למטרת איתור אותן בעיות וחוסר איזון של הגוף.

לרפא חולים. התחום שימש לראשונה בשנות ה-70, ומאז נחקרת יעילותו. הרעיון מאחורי רפואת תדרים הוא, שתדרים שונים של צליל יכולים להשפיע על הגוף בדרכים שונות. התחום גם גורס כי זה יכול לעזור לרפא כמה מחלות.

רפואת תדרים היא סוג של רפואה משלימה ואלטרנטיבית, המסתמכת על שימוש בתדרים ספציפיים בקול, אור או רטט כדי לאבחן בעיות ולרפא אותן בחלק מהמקרים. הרעיון מאחורי רפואת תדרים הוא, שתדרים ספציפיים יכולים להשפיע על המקצבים הטבעיים של הגוף ויכולות הריפוי העצמי של הגוף. ניתן להשתמש בתדרים אלו בדרכים רבות כגון טיפול במוזיקה, מדיטציה, או אפילו צלילים פשוטים כמו סופות רעמים או סופות גשם. רפואת תדרים אינה סוג של טיפול רפואי, אך היא יכולה לעזור במצבים מסוימים. הטיפול משמש בשילוב עם טיפולים אחרים, כגון דיקור וצמחי מרפא. ניתן להשתמש ברפואת תדרים למצבים רבים ושונים, לרבות אסטמה, אלרגיות, תסמונת עייפות כרונית, דיכאון, פיברומיאלגיה, נדודי שינה ועוד.

כיצד מכשיר תדרים יכול לסייע בבעיות שינה?

מכשירי רפואת תדר משמשים כדי לעזור עם נדודי שינה, חרדה ומתח. הם פולטים צליל בתדר נמוך שיכול

מכשיר תדרים ורפואת תדרים הם סוג של רפואה משלימה המשתמשת בגלי קול כדי לאתר בעיות רפואיות ואף   לרפא חולים.

לעזור למשתמש להירדם מהר יותר ולהישאר ישן יותר. במובן זה, מכשיר רפואת תדרים הוא מכשיר שעוזר לך לישון טוב יותר על ידי פליטת אור וגלי קול כדי לעזור לך להירגע.

ברוב המקרים, מכשיר זה מסוגל לעזור בבעיות שינה על ידי שימוש בגלי אור וקול. המכשירים האלו גם מסוגלים לספק טיפול באור למי שסובלים מדיכאון או הפרעה רגשית. מעבר לכך שמכשיר זה עוזר עם נדודי שינה, הוא בעצם מפחית את הצורך בכדורי שינה ואפילו יכול לעזור לאנשים הסובלים מדום נשימה בשינה.

כדאי לקבל טיפול בעזרת מכשיר תדרים?

חשוב לציין שמכשיר רפואת תדר לא אושר עדיין על ידי ה-FDA האמריקני כשיטת טיפול מערבית. וכמו כן, אין

מכשיר תדרים משתמש בגלי קול המועברים דרך אוזניות ויוצר צליל גבוה כאשר הוא חש את התדר הטבעי של הגוף שלך.

מחקרים חד משמעיים על יעילותו גם בישראל. רפואת תדרים היא שיטת טיפול המבוססת על התיאוריה, שלגוף האדם יש תדר טבעי. ניתן למדוד תדר זה ולטפל בתדרים שונים כדי לסייע במצבים כגון נדודי שינה, חרדה, דיכאון וכאב כרוני. ובין היתר, זה התפקיד של המכשיר – למדוד את תדרי הגוף ולאזן אותם במקביל.

מכשיר Frequency מיועד לאנשים שרוצים לחקור טיפולים אלטרנטיביים, אך לא רוצים לעבור ניתוח או תרופות. בפועל, מכשיר תדרים משתמש בגלי קול המועברים דרך אוזניות ויוצר צליל גבוה כאשר הוא חש את התדר הטבעי של הגוף שלך. בסופו של דבר, זה תלוי בעיקר בכם אם תחליטו לקבל את הטיפול או לא. המשיכו לקרוא בינתיים, כדי לקבל מידע נוסף.

ניתן להשתמש במכשיר רפואת התדרים בדרכים שונות

מכשיר תדרים יכול לשמש כדי לעזור לך לישון טוב יותר, להפחית מתח וחרדה, או לשפר את הבריאות הכללית שלך. כמו כן, מכשירי תדר משמשים לעתים קרובות בבריאות ובספורט. הם משמשים גם לטיפול בהפרעות פסיכיאטריות כמו דיכאון וחרדה.

מכשירי תדר משתמשים בתהליך הנקרא נוירו-אקופונקטורה, הדומה לדיקור, אך הוא משתמש בזרמים חשמליים במקום במחטים. המכשיר שולח פולסים חשמליים קטנים דרך הגוף על ידי הנחת אלקטרודות על העור או על הגולגולת ובאמצעות חיבורים של א.ק.ג.

אם אתם צריכים מידע נוסף, יהיה כדאי לקבל אותו מהגורם המטפל שלכם. טיפול נעים!

109 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page