top of page
  • natan191

רפואת תדרים ריפוי קוונטי

עודכן: 22 במאי 2023

פיזיקת קוונטים הוא לחלוטין לא תחום חדש בעולם המדע, אלא שבעשורים האחרונים התרחשו גילויים פורצי דרך בתחום זה ובשנים האחרונות מקבלת הפיזיקה הקוונטית תשומת לב רבה מאוד מעולם המדע. לא יהיה זה מופרז להתייחס לפיזיקה קוונטית כאל מדע על טבעי, שכן תחום זה מגלם בתוכו עקרונות שלעיתים אינם מתיישבים עם עקרונות פיזיקליים בסיסיים, כמו למשל העובדה שאלקטרון יכול להימצא בכל רגע נתון בכמה וכמה מקומות או כמו התפיסה של ריבוי יקומים. יחד עם זאת, התמקדותה של הפיזיקה הקוונטית בנושא האנרגיה מצליחה בשנים האחרונות לשנות תפיסות ארוכות שנים בעולם המדע ואחד התחומים בהם בא שינוי זה לידי ביטוי הוא התחום של רפואת תדרים ריפוי קוונטי.



מה זאת אומרת רפואת תדרים?

התמקדותה של הפיזיקה הקוונטית בנושא האנרגיה מצליחה בשנים האחרונות לשנות תפיסות ארוכות שנים בעולם המדע ואחד התחומים בהם בא שינוי זה לידי ביטוי הוא התחום של רפואת תדרים ריפוי קוונטי

בשורות אלה לא נוכל לפרט בפניכם את כל המדע העומד מאחורי ריפוי קוונטים, אך נוכל להביא בפניכם טענה בסיסית מאוד מעולם הפיזיקה הקוונטית. לפי טענה זו, החומר בעולם בו אנו חיים הוא מאוד מצומצם וחד גוני. המגוון העצום שאותו אנו חווים ביום יום נוצר בעיקר באמצעות אנרגיה ולא באמצעות חומר. כך למשל, כאשר אתם מניחים את ידכם על שולחן, תחושת ההתנגדות שאתם חשים היא לא תחושת המגע של חומר בחומר, אלא ההתנגדות בין המעגל האנרגטי של ידכם ובין זה של השולחן. הרי בסופו של דבר, כל מסה של חומר מורכבת מאטומים שיותר מ-99.9% מנפחם הוא ריק/ ואקום. משמעות הדבר שלאנרגיה סביבנו ישנה השפעה דרמטית על חיינו ואת האנרגיה הזאת בדיוק באה הפיזיקה הקוונטית לחקור.

רפואת תדרים ריפוי קוונטי היא רפואה שמתבססת על ההבנה של חשיבות האנרגיה והשפעת האנרגיה על חיינו. אנרגיה עוברת במרחב באמצעות גלי אנרגיה כמו גלים חשמליים. לכל גל יש את התדר שלו, שמשקף את אורך הגל. בתוך גוף האדם, עוברים ללא הרף זרמים חשמליים דרך מערכת העצבים ומשפיעים על כל מערכות הגוף. רפואת התדרים באה ובוחנת את תדרי האנרגיה בתוך הגוף במטרה לזהות סטיות של עודף או חוסר חשמלי ככלי לאבחון בעיות רפואיות וטיפול בהן.

איך נוצרות סטיות תדרים אלה?

רפואת תדרים ריפוי קוונטי היא רפואה שמתבססת על ההבנה של חשיבות האנרגיה והשפעת האנרגיה על חיינו. אנרגיה עוברת במרחב באמצעות גלי אנרגיה כמו גלים חשמליים.

ככלל, לכל מערכת בגוף יש את תדר האנרגיה האופייני לה וזהו התדר אותו אנו מצפים למצוא במצב תקין. כאשר אזור מסוים בגוף סובל מנוכחות של חיידקים, נגיפים, פטריות או שינויים מבניים בתא, לאלה יש השפעה על התדר עצמו. לצורך העניין, גם לחיידק יש את התדר האנרגטי שלו וכאשר ישנה נוכחות של מיליוני חיידקים באזור מסוים, ניתן לזהות את השפעתם על התדר התקין באזור זה. בהתאם לכך, כאשר מזוהה סטייה בתדר, ניתן לאבחן את סוג הסטייה, היקפה ומיקומה ובהתאם לכך לבצע אנליזה כדי להבין מהי בדיוק הבעיה והיכן בגוף היא באה לידי ביטוי. זוהי למעשה פרקטיקת האבחון הבסיסית של רפואת תדרים ריפוי קוונטים והיא מיושמת באמצעות מכשיר ייעודי, שבודק יותר מ-200 תדרים בגוף ומבצע אנליזה באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים המוטמעים בתוכו.

רפואת תדרים ריפוי קוונטי זה לא קסם

למשמע דברים אלה, אתם עשויים לחשוב שרפואת תדרים היא מעין קסם, אלא שבפועל מדובר בתחום מדעי המבוסס על מדעי הפיזיקה והרפואה ואשר זוכה למחקר רב ממש בימים אלה. רפואת תדרים ריפוי קוונטי היא אינה טכנולוגיה שיודעת לזהות כל מחלה וגם לטפל בכל מחלה, אם כי באמצעות מחקר יסודי רב שעוד צפוי להתרחש בתחום זה, ייתכן מאוד שסוג זה של רפואה יהפוך בעתיד לכלי מפתח בריפוי של שלל מחלות ובאופנים שהיום אנחנו בכלל לא יכולים לדמיין. נכון להיום, משמשת רפואת תדרים ריפוי קוונטי לצורך אבחון של בעיות רפואיות כמו כאב, אלרגיות, בעיות מטבוליות וחסמים אנרגטיים בגוף וישנם לא מעט מקרים בהם אנשים שלא מצאו מזור ברפואה הקונבנציונלית, הצליחו לעלות על הבעיה ממנה הם סובלים באמצעות בדיקה עם מכשיר תדרים ייעודי. מכשיר זה יודע גם לטפל במצבים רבים באמצעות איזון התדרים והסדרת הקוטביות שלהם בגוף. יחד עם זאת, במקרים רבים נדרשת השלמה של טיפול תזונתי ולבסוף גם של טיפול רפואי, במיוחד אם עולה חשד למחלות קשות דרך אותה בדיקת תדרים אופיינית. רפואת תדרים ריפוי קוונטי נמצאת איתנו ממש כאן ועכשיו וצפויה להוות גם מרכיב מפתח ברפואת העתיד.

485 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page