top of page
  • אלכס גנשפט

תובנות לפני שימוש במכשירי תדרים

עודכן: 6 באוג׳ 2023

שורשים עתיקים של שימוש במכשירי תדרים

שורשים של מכשירי תדרים

היום התרחב מאוד שימוש במכשירי תדרים. הרבה אנשים רוצים לרכוש ולהשתמש במכשירי תדרים. עם זאת רובם לא מכירים מה הם יסודות וכללים, יתרונות ומגבלות של השימוש במכשירי תדרים. במאמר הזה אני רוצה לגעת בנושאים האלה. הרי תדרים מקיפים אותנו בכל מקום ובכל עת. יותר מכך, הם אחד היסודות של קיומנו. אור, צבע, קול, טעם, ריח ואחרים הם ביטויים של תדרים מסוימים. לאורך אלפי שנים ידוע ומנוצל שימוש בכל התופעות האלא לצורכי הריפוי. כך תפילה בקול, שירת

גלים המנוצלים במכשירי תדרים

מנטרות או יצירות מנגינה הן טכניקות ריפוי ע"י תדרי קול. בריפוי בעזרת אוכל, שתיה וצמחים קודם כל מנוצלים תדרים שמבטאים טעמים. דיקור ואסטרולוגיה אלא טכניקות ריפוי המבוססות על ניצול תדרי הסביבה. גם בתכשירים הומאופתיים שהם כמעט נטולי רכיבים נשמרים ומשפיעים התדרים. רוב שיטות הריפוי אפשר ליישם ולייעל ע"י מכשירי תדרים ייעודיים.


סיבות להצלחת השימוש במכשירי תדרים

סיבות ההצלחה של במכשירי תדרים

אז למה שימוש במכשירי תדרים המזדהה היום עם מושג רפואת תדרים הפך להיות פופולרי כל כך? בעיניי לזה יש 3 סיבות והן:

א) נגישות. בגדול היום ניתן לרכוש מכשירי תדרים לכל צורך ולכל כיס.

ב) פשטות. רוב מכשירי תדרים לא דורשים הכשרה מקצועית ומיועדים לשימוש ביתי. הם בטיחותיים ופשוטים בהפעלה. הסבר קצר או/ו הוראות הפעלה של יצרן מאפשרים שימוש ע"י כל בן אדם מבוגר.

ג) יעילות. השפעה ישירה על תפקוד מערכות ואברים בעזרת מכשירי תדרים בדרך כלל נותנת תוצאה מהירה ומורגשת. יוצא מין הוקוס פוקוס. בקלות מצמידים משהו לגוף, מפעילים, משפיעים ומשפרים. האמת היא שהפשטות ותחושת השיפור הן מושכות.


נקודות חשובות ביחס למכשירי תדרים.

נקודות ביחס למכשירי תדרים

היום ריפוי בעזרת מכשירי תדרים הולך במקביל עם מושג רפואת תדרים. ראשית, אני רוצה להזכיר שכל רפואה מבוססת על יסודות תאורטיים כוללים ולא חלקיים (מקוטעים). כל רפואה מכילה מגוון רחב מאוד של יכולות ואמצעים לאבחון וריפוי הפועלים על סמך יסודות של אותה רפואה. בתחום של תדרים אין גודלה ויכולתה של רפואה. תחת כותרת רפואת תדרים מופיעות רק טכניקות שימוש במכשירים מסוימים. שורשים של הטכניקות האלו נמצאים ברפואות עתיקות של מזרח הרחוק וקודם כל ברפואה הודית/איורוודה שהיא האם שלהן.

שנית, כולם יודעים שהחל מחלקיק עד לכוכב לכת, כל דבר מתאפיין בספקטרום תדרים ייחודי משלו. זה כמובן גם מתייחס לכל אברון, תא, איבר, מערכת וגוף כולו. כל שינוי או תהליך החל מתא בודד עד לגוף כולו מתאפיין בספקטרום תדרים ייחודי. כמובן זה גם שייך לנגיפים, חיידקים ומזהמים אחרים הנמצאים בגוף. כעקרון ברמת הטכנולוגיה הקיימת לפי ספקטרום ניתן לזהות ולהשפיע על כל תא, תהליך, מזהם או/ו כל דבר אחר. היכולות כאן באמת בלתי מוגבלות. מנגד גם אפשרויות אין סופיות. אנשים בלי ידע והסבה מקצועית כעקרון לא יכולים לרפא מחלות. ניתן להשיג הקלה מוגבלת בזמן. רצוי להפנים את הנקודה.


שימוש במכשירי תדרים והסביבה
קשר בין שימוש במכשירי תדרים לסביבה

היום כבר ידוע ומוסבר שתדרי הסביבה מסנכרנים תאים, איברים ומערכות הגוף, כולם בינם לבין עצמם וגם לסביבה. מערכות ויסות של הגוף מיועדות בעקר לביצוע פעילות רצונית ושמירת המטבוליזם. רמת הסנכרון קובעת יכולות תפקודיות ואורך חיים. מזהמים ושאריות חיים מכניסים רעשים ומשבשים את הסנכרון. רמה יחסית נמוכה של אי סנכרון (אנטרופיה) קיימת תמיד והיא חיונית לחיים. ברמת אנטרופיה גבוהה הגוף לא יכול לתפקד כיחידה מורכבת ומפסיק להתקיים או מת. מפה ניתן להשיג שתי מסכנות חשובות:

 במכשירי תדרים וסביבה

א) כל השפעה בריאותית הכולל שימוש במכשירי תדרים צריכה להיות מסונכרנת עם הסביבה.

ב) שימוש במכשירי תדרים לא נכון יכול להגביר אנטרופיה או להזיק, למשל, במקרה שימוש במכשירי תדרים שהוא לא מסונכרן עם הסביבה.

שימוש בתדרים הוא אומנות שצמחה ברפואות עתיקות של מזרח הרחוק לאורך אלפי שנים. כללי השימוש בתדרים לא מופיעים בכלל ברפואה מערבית של היום. כמו גם למשל בנטורופתיה.


כיווני ההשפעה עקרים של מכשירי תדרים
כיווני השפעה של מכשירי תדרים

מפעם לפעם אנחנו שומעים על מקרי ההצלחה של שימוש במכשירי תדרים. צריך לחלק השפעת מכשירי תדרים לשתי מטרות:

א) שימוש במכשירי תדרים נגד מזהמים. מזהמים הם יצורים קטנים וחלשים המשפיעים על בריאותנו עקב כמותם. השפעת מכשירי תדרים מחסלת אותם די בקלות. אני חושב שניתן ורצוי להשתמש במכשירי תדרים לצורך הורדת התוצאות של ריבוי המזהמים או/ו צמיחת מיקרופלורה לא רצויה. גם וכאשר מדובר בקורונה.

דוגמה של מכשירי תדרים

ב) שימוש במכשירי תדרים לצורך ריפוי מחלות. המכשירים כופים תדרים על התאים. הם משפיעים על פעילותם ומסנכרנים תפקודם. כך משתפר תפקוד של איברים ומערכות שלמות. עם זאת כל שימוש במכשירי תדרים צריך להיות מוגבל בזמן. אחרת משתבש הקשר בין התאים לסביבה (אנטרופיה עולה).

נקודה חשובה נוספת: במקרה של חוסר ברכיב כלשהו למכשירי תדרים יש השפעה מוגבלת מאוד. למשל, אם חסר סידן בלעדיו לא יבנה העצם. התדרים לא ימלאו את המבנה. חייבים להשלים רכיב שחסר. מכשירי תדרים יתמכו ויריצו תהליך בנית העצם בתנאי שבגוף נמצאים כל הרכבים הנדרשים.

איך לא להזיק ע"י מכשירי תדרים

בטיחות השימוש ע"י מכשירי תדרים

למכשירי תדרים ביתיים יש הספק נמוך. הם נחשבים כלא מזיקים. עם זאת שימוש ממושך בכל מקרה משפיע על סנכרון בין התאים לסביבה. המשמעות כבר הסברתי קודם. כיוון שכל מכשירי תדרים הם ייחודיים יש להיצמד להוראות היצרן של המכשיר. הוא בדק ונושא באחריות בהוראות השימוש הנכונות. הסיכון הנמוך להזיק ע"י במכשירי תדרים הוא שימוש בפונקציית FREE. מומלץ לרכוש מכשירי תדרים הכוללים את הפונקציה ולהשתמש בה מרבית. בנוסף להוראות היצרן יש לזכור שכל השפעה בריאותית צריכה להתייחס למחזורים טבעיים של האברים. אני לא אכנס לזה פה כיוון שיש הרבה מאוד חומר בנושא באינטרנט.

למרות ביצוע ההמלצות המופיעות למעלה רצוי מאוד לעקוב אחרי תוצאות ההשפעה של מכשירי תדרים בעזרת אמצעי או טכניקת אבחון כלשהי. אין בטוח שלאורך הטיפול ההשפעה שנבחרה היא לא מזיקה במקום לא צפוי.

רצוי גם להפנים שסיבות למחלות בדרך כלל נמצאות בתזונה, הרגלים התנהגותיים ואורך חיים לקוי. מכשירי תדרים לא מגיעים לשם. בלי שינויים תזונתיים והתנהגותיים בעיות בריאות יישארו או יחזרו. שימוש במכשירי תדרים תומך ומאיץ תהליך הריפוי/ההבראה.

אלו עיקרי הדברים שרצוי להכיר לפני שימוש במכשירי תדרים.


כל הסוגים של מכשירי תדרים הנמצאים באתר ניתן להכיר בדף הראשי.

65 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page