top of page
  • אלכס גנשפט

ביו רזוננס. איך זה עובד?

עודכן: 20 ביולי 2023

ביו רזוננס. 40 שנות קיום.

מסך מחשב עם תוכנת ביו רזוננס

סוף המאה ה-20 מאופיין בהופעת שיטות של אבחון וטיפול בעזרת אמצעים חדישים המנצלים גילוים ופיתוחים אחרונים במדע ובטכנולוגיה. האמצעים החדישים האלו משלבים בתוכם ידע עתיק בן אלפי שנים שמופיע ברפואות עממיות של הודו, סין וטיבט. שיטות עתיקות שנבדקו והוכיחו את עצמן לאורך מאות דורות מאפשרות לגשת לתהליך ריפוי ומניעת מחלות בצורה ייחודית. אחת מהשיטות המבטיחות ויעילות שמשלבת ידע עתיק ומודרני היא ביו רזוננס.

שיטת ההשפעה בביו רזוננס

כשיטת ריפוי ביו רזוננס הומצא בגרמניה על ידי ד"ר Franz Morell ומהנדס E. Rache ב-1976. השיטה מבוססת על הבנה עקרונית שבן אדם הוא מערכת מורכבת ומושלמת עם ויסות עצמי הנמצאת באיזון עם הסביבה. כאשר עובדים עם מערכת מורכבת יש צורך לקחת בחשבון נוכחותם של יחסים רבים בין כל הרכיבים. במקרה שלנו אלו התאים, הרקמות, האיברים, מערכות הגוף וגם הסביבה. כל הרכיבים תלויים זה בזה וצריכים לעבוד ביחד. יתרה מכך, במערכת מורכבת כמו בן אדם יסוד החיים הוא תהליכים של העברת אנרגיה ומידע. לכן שיפור של התהליכים האלו יהיה ריפוי לכל דבר. שיטת ביו רזוננס עוסקת דווקא בזה במטרה לשקם או/ו לשמור על הבריאות של בן אדם.


ביו רזוננס הוא היסוד לוויסות הגוף

ביו רזוננס הוא יסוד לוויסות הגוף

בן אדם הוא מערכת גדולה לאין שיעור ובו זמנית קטנה לאין שיעור של גלים אלקטרומגנטיים ותדרים שלהם. צריך להפנים שמקורות הגלים נמצאים בחלל, במערכת השמש, בגלקסיות קטנות וגדולות, באיברים וברקמות, בתאים, מולקולות, אטומים, פרוטונים ואלקטרונים. בן אדם חי בספקטרום עצום של הגלים האלו. יתר מזה, החיים בלי גלים אלקטרומגנטיים אלו לא היו קיימים. לכן אחד היסודות לוויסות כל פונקציות של הגוף נמצא בגלים אלקטרומגנטיים כפי שנוצרים על ידי אורגניזם עצמו, כמו גם אלה הנכנסים אליו מבחוץ.


עקרונות הטיפול בביו רזוננס

עקרונות הטיפול בביו רזוננס

עקרונות הטיפול בביו רזוננס מבוססים על העובדה שכל אורגניזם חי, כל המערכות שלו הם מקורות חלשים של גלים אלקטרומגנטיות. לגלים האלו יש מגוון רחב של תדרים. גלים שמופיעים בגוף של בן אדם בריא נקראים פיזיולוגיים. עם הופעת מחלה או/ו כניסת מזהמים בגוף נוצרים מקורות של גלים חדשים. הם שונים, לא מתאימים לגוף בריא וקיבלו שם פתולוגיים. הם מכניסים רעשים. הגוף נעשה חולה כאשר הוא לא מסוגל לשמור איזון דינמי בין גלים/תדרים פיזיולוגיים לפתולוגיים, כאשר הוא לא מצליח להפחית גלים מזיקים לרמה שלא משבשת תהליכים פיזיולוגיים. לכן, מטרה של טיפול בביו-רזוננס היא לנקות מטופל מגלים/התדרים המשתייכים למחלה ולהזין/לחזק גלים/תדרים פיזיולוגיים.


שיטות עבודה עיקריות של ציוד ביו רזוננס

שיטות עבודה עיקריות של ציוד ביו רזוננס

מכיוון שגלים אנושיים הם אלקטרומגנטיים בטבעם ניתן לדמות ולהשתמש בהם בעזרת ציוד ייעודי. כך זה עובד בטיפול בביו רזוננס. בדרך כלל נעשה שימוש במכשירים המנצלים תדרים קבועים למשל כרטיסים למיני. היום קיימים מכשירים ייעודיים מתקדמים שקולטים גלים אלקטרומגנטיים של בן אדם, מסננים, מעבדים ופולטים אותם לכיוון המטופל. המטופל והמכשיר יוצרים מעגל סגור וגלים שעברו סינון ועיבוד חוזרים למטופל שוב ושוב. קיימים תדרי תהודה האופייניים להתפתחות האבולוציונית התקינה של בן אדם. הם נעקרים במהלך המחלה על ידי גורמים מזיקים.

השפעה על הקורונה בעזרת ציוד ביו רזוננס

תדרי תהודה טבעיים מועדפים עבור הגוף. לכן הם נספגים על ידו במהירות. תדרי תהודה טבעיים משקמים תפקוד התאים/אברים/מערכות. ההשפעה המשתנה והמתוקנת של מכשיר ביו רזוננס מתקיימת כל הזמן במשך הטיפול. מרכיב אנרגטי של ההשפעות הוא זעיר. יעילות הטיפול בביו רזוננס נובעת מהתאמה מדויקת לתדר הפיזיולוגי ומאפייני משרעת של אורגניזם חי. כיוון שבשיטה הזאת לא נעשה שימוש בחומרים ואנרגיה היא זעירה, בעצם, ביו רזוננס משתמש ומשפיע בעיקר בעזרת מידע. ביו רזוננס הוא טכנולוגיה של מידע. האם זה מתייחס לריפוי או/ו אבחון בתלוי מייעוד של מכשיר מסוים.


יכולות של היום במכשירי ביו רזוננס

יכולות של היום של מכשירי ביו רזוננס

טכנולוגית ביו רזוננס קיימת כבר יותר מ - 40 שנה. היום לא ניתן להשוות בין מכשירים של פעם לאלו שקיימים היום. אפשר רק לציין שהיום טכנולוגית ביו רזוננס מאפשרת לבצע במידית הערכה לאבחנה רפואית בתנאי שדה ובבית למאות מחלות מסוכנות, אלרגיות, מחסור ועודפים שבגוף וגם הימצאות המזהמים. מכשיר במשקל של 200 גרם במשך דקות ספורות יכול להציג כמות מידע שלא כל בית חולים משיג בחודש ימים. אלו יכולות של מחר שניתן לקבל היום רק בעזרת מכשירי ביו רזוננס. גם יכולות טיפוליות של מכשירי ביו רזוננס הם מופלאים. בעזרתם ניתן להשפיע כמעט על כל פונקציה בגוף באופן מידי בלי להזיק לאומת תרופות ושיטות רפואיות של היום. כמובן צריך ללמוד להשתמש בשיטה ובמכשירים שלה. היום טכנולוגית ביו רזוננס היא מתפתחת בכל העולם ונכנסת לכל בית. ללא צל של ספק יגיע יום שגם רפואה רשמית בישראל תתחיל לנצל את היכולות.


במאמר הזה מוצגים יסודות ועקרונות של טכנולוגית ביו רזוננס בלבד. כל הטכנולוגיות המוצגות באתר ניתן להכיר באופן מרוכז בדף בית.




42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page