top of page
  • תמונת הסופר/תאלכס גנשפט

טיפול נפשי ורגשי. אבחון ממוחשב.

צורך באבחון ממוחשב בטיפול נפשי ורגשי

טיפול נפשי ורגשי ממוחשב

היום מתרחב שימוש בטיפול נפשי ורגשי. היום גם מתרחבת ההכרה שבריאות היא פסיכוסומטית ולא ניתן להפריד בין מצבים פיזיים לנפשיים/רגשיים. עם זאת מעט מאוד בעלי מקצוע בתחום בריאות הנפש מנצלים אבחון ממוחשב המציג יכולות רחבות ומהירות וגם תוצאות אובייקטיביות ומדויקות. מטרת המאמר היא לעזור לבעלי מקצוע בתחום של רפואה אלטרנטיבית להכיר יכולות אבחון ממוחשב לטיפול נפשי ורגשי, להתקדם ביעילותם ובהכנסתם.


טיפול נפשי ורגשי ממוחשב, תוכנת ברירת מחדל

תוכנת "Vidicor-M" היא ברירת מחדל לטיפול נפשי ורגשי

תוכנת "Vidicor-M" מיועדת לאבחון ממוחשב של מצב נפשי ורגשי נוכחי, תכונות ונטיות אישיות ועסקיות, התמכרויות ודרכי הטיפול. תוכנת "Vidicor-M" היא ברירת מחדל לכל אחד שעוסק בטיפול נפשי ורגשי. התוכנה נבנתה ע"י מומחים בתחום בריאות הנפש והיא מאוד יעילה ומדויקת. האבחון מתבצע על סמך תמונת דיוקן. הוא מתבסס על תופעה מדעית של אסימטריות הפנים עקב טונוס שונה של שרירי הפנים כתוצאה מפעילות של המיספרות המוח. השיטה הזאת מאפשרת אבחון לטיפול נפשי ורגשי אובייקטיבי לחלוטין בלי הכרות עם הנבדק. אני בעצמי נמנע מטיפול בלי הכרות ישירה. עם זאת יש להכיר שלפעמים אבחון כזה הוא נחוץ וגם נוח. ניתן לעבור לדף האתר המציג תוכנת "Vidicor-M".


מערכת בריאות מקיפה KME. זיגוג על העוגה.

טיפול נפשי ורגשי ממוחשב. תוכנה שוויצרית

המערכת מיועדת לאבחון וטיפול בבעיות פיזיות, נפשיות ורגשיות בעזרת שדה חשמלי של בן אדם. היא מיוצרת ע"י חברה שוויצרית. המערכת מאוד אמינה, מהירה, מדויקת ויעילה בפרט בטיפול נפשי ורגשי. נכון להיום היא היחידה בעולם מסוג כזה. ביסוד של מערכת KME נמצאת גישה הוליסטית הרואה טיפול נפשי ורגשי ופיזי כאחד. פלט התוכנה מצביע רק נתונים המשפיעים על מצב הנוכחי של הנבדק. אם אנחנו מדברים על תחום נפשי ורגשי אז בפלט יוצגו את התכונות הנפשיות והאמוציות הפעילות והחזקות המשפיעות האם

טיפול נפשי ורגשי ממוחשב. טיפול הוליסטי

הן שליליות או/ו חיוביות. אני מזכיר שניתן לטפל בהן ע"י המערכת. הניסיון שלי מצביע שהטיפול הוא מאוד יעיל. הפלט מכיל גם מחסור ועודפים של הרכיבים השייכים לתחומים מגוונים. זה מאפשר למטפלים וגם לרופאים בתחום טיפול נפשי ורגשי לנצל תוספי מזון השייכים לתחומים סמוכים. הייתי אומר שלמערכת יש רק חיסרון אחד והוא המחיר.

ניתן לעבור למערכת KME לפי הקישור. בסוף דף אינטרנט ובבלוג נמצאים מאמרים הקשורים לנושא.



מערכת ממוחשבת "VedaPulse" בטיפול נפשי ורגשי.

טיפול נפשי ורגשי ממוחשב במערכת וודה פולס

מערכת "VedaPulse" היא "אחת שיש בה הכל". כמובן שגם יכולות לטיפול נפשי ורגשי מופיעות בה בצורה מגוונת. פה אני מציג יכולות האבחון בתחום נפשי ורגשי אך בעזרת המערכת ניתן לגבש המלצות הריפוי בעזרת שיטות רבות כמו צמחים, שמנים אתריים, תדרים ואחרים. ניתנת גם אפשרות ממוחשבת לעקוב אחרי תוצאות הטיפול.

ראשית, בתוכנה ניתן לראות הערכה מספרית המבוססת על ניתוח שונות קצב לב HRV לרמת הסטרס וגם לרכיבים המשפיעים על מצב נפשי - רגשי של הנבדק. הרכיבים הם: חרדה, דיכאון ויציבות רגשית. אני מצרף תמונת הפלט.

במדור Biohacking ניתן לראות נטיות למצבי הבריאות לא רצויים החשובים הקשורים לטיפול נפשי ורגשי.

טיפול נפשי ורגשי ממוחשב הנטיות

הנטיות המוצגות הן:

  1. הפרעות רגשיות

  2. הפרעות קוגניטיביות

  3. הפרעות זיכרון

  4. נטייה לאלכוהוליזם

  5. נטייה להתמכרויות

  6. שינויים במחזור הדם במוח

  7. נטייה לדלקת עצבים

  8. נוירופלסטיות (גמישות נפשית)


ניתן לעבור לדף האתר של מערכת ממוחשבת VedaPulse.


מערכת ביו רזוננס "Vector" בטיפול נפשי ורגשי.

טיפול נפשי ורגשי ממוחשב בתוכנת ביו רזוננס

מערכת ממוחשבת "Vector" היא מערכת ביו רזוננס מסוג NLS. למערכת יש מאגר נתונים עשיר מאוד עם עשרות רבות של ספריות שמתאימות גם לטיפול נפשי ורגשי. ראשית, בחתך לאבחון מוח ספרית PAT מאפשרת לקבל סבירות לפתולוגיות נפשיות. בעזרת ספרית Emotion Matrix ניתן לקבל סבירות לסוג ועוצמה של כ - 70 אמוציות אנושיות. מעטים בעלי מקצוע העוסקים בתחום טיפול נפשי ורגשי שמכירים את היכולות האלו. רוב מוחלט ממשיך להשקיע שעות רבות בשיחות או נשען על דעתו סובייקטיבי של מטופל במקום להיות מבוסס על אבחון ממוחשב בטיפול נפשי ורגשי. המערכת מאפשרת שיטות השפעה שונות לטיפול נפשי ורגשי בעזרת תדרים המוקלטים על כרטיסים או/ו חומרים ייעודיים או מים. ניתן לעבור למערכת ביו רזוננס Vector לפי הקישור. בסוף דף אינטרנט ובבלוג נמצאים מאמרים הקשורים לנושא.


טיפול נפשי ורגשי לזוגות בעזרת מערכת HRV Lifepulse.

טיפול נפשי ורגשי ממוחשב בזוגות

לאומת שאר המערכות והיכולות המיועדות לטיפול נפשי ורגשי בבן אדם מסוים מערכת Lifepulse מאפשרת להעריך התאמת שני אנשים זה לזה ולעקוב אחרי היעילות והתוצאות של טיפול זוגי. יכולת מדהימה במכשיר פשוט, אמין ויחסית לא יקר. יש לציין שפלט התוכנה מציג תוצאה מחושבת מספרית הנותנת אינדיקציה חותכת.


ברור שבטיפול נפשי ורגשי ניתן להסתדר עם שיטות מוכרות שלא נשענות על מדידות אובייקטיביות. עם זאת, אני מאמין שכל אחד מבין שמדידות אובייקטיביות בפרט ממוחשבות משלימות, מדייקות ועושות כל טיפול יעיל ומבוסס יותר.


17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page