top of page
  • אלכס גנשפט

יישום לנייד לתמיכת הבריאות RaDoTech.

עודכן: 20 ביולי 2023

היסטוריה קצרה של שיטה לתמיכת הבריאות Ryodoraku.

היישום RaDoTech  לפי שיטת Ryodoraku
היישום RaDoTech לפי שיטת Ryodoraku

השיטה נוסדה בשנת 1950 על ידי רופא יפני בשם I. Nakatani . הרופא גילה על גוף האדם קווים בעלי מוליכות חשמלית מוגברת. הוא כינה אותם "Ryodoraku" שפירושו ביפנית "קו מוליך חשמלי היטב". לאחר מחקר נוסף התברר שקווי Ryodoraku עולים בקנה אחד עם המרידיאנים הסיניים הקלאסיים.

היום ביפן טכניקה זו לתמיכת הבריאות כלולה ברשימת הבדיקות המונעות החובה. בעיר Osaka פועל מכון המחקר על שם Nakatani, העוסק במחקר של תופעת Ryodoraku.


איך פועלת שיטה לתמיכת הבריאות Ryodoraku

היישום RaDoTech  איך פועל Ryodoraku

לדברי I. Nakatani, כל שינוי באיברים הפנימיים בהחלט יבוא לידי ביטוי בעור. קווי Ryodoraku פועלים כאינדיקטורים רגישים לשינויים אלה. הם מסמנים את סוגם ובמידה מסוימת גם את עוצמתם השינויים. שיטת Ryodoraku מראה לא רק רמת התפקוד של האיבר, אלא גם משקפת את רמת השינויים הפיזיולוגיים שלו. לכן בבדיקת Ryodoraku מופיע מצב "פיזיולוגי" ו"פתולוגי" של האיבר. תופעה זו מוסברת על ידי הרפלקס הסימפתטי הקרביים. ידוע שהמוליכות החשמלית של העור תלויה בעיקר במצב החלק הסימפטי של מערכת

העצבים האוטונומית, מבני גזע המוח והיווצרות הרשתית (reticular formation). בעזרת הטכניקה ניתן לבצע תמיכת הבריאות לצורך מניעת וריפוי המחלות.


איך מוסברת שיטת Ryodoraku

היישום RaDoTech  איך מוסבר Ryodoraku

אבחון Ryodoraku נותן תוצאות יציבות ומהימנות סטטיסטית. מוליכות חשמלית נמדדת בנקודות המייצגות המיוחדות. תוצאות האבחון משתקפות על מפת Ryodoraku. אם כל המדדים נמצאים בגבולות הפיזיולוגיים, אז הפונקציות של מערכת העצבים האוטונומית מאוזנות היטב. זה אופייני לאנשים בריאים. במקרה של מחלה כלשהי מופיעה סטייה משמעותית של המדדים מעבר למה שנקרא מסדרון פיזיולוגי. עם סטייה משמעותית של אינדיקטורים מחוץ למסדרון הפיזיולוגי, אינדיקטור מסוים משקף באופן אמין את הפתולוגיה של המערכת התפקודית המתאימה או האיבר. הקו של מוליכות חשמלית משתנה - Ryodoraku פתולוגי היא תופעה פתולוגית. זה מוסבר על ידי הרפלקס הסימפתטי הקרביים. דחפים מהאיברים הפנימיים נכנסים לחוט השדרה, ואז דרך העצבים הסימפתטיים הפושרים הם נשלחים לאזורי העור המקבילים. אבחון של Ryodoraku מאפשר ליצור תכנית פרטנית לטיפול.


יתרונות וחסרונות של שיטת Ryodoraku

היישום RaDoTech  יתרונות  Ryodoraku

שיטת Ryodoraku היא אינפורמטיבית באותה מידה כמו למשל שיטת Voll. בעזרת התוצאות ניתן לזהות פתולוגיות ובליווי הסימפטומים לגבש אבחנות רפואיות. עם זאת, קל יותר לשלוט בשיטת Ryodoraku. זה קורה כיוון שמדידות מתבצעות באמצעות נקודות ביולוגית פעילות ייחודיות. בשיטת Ryodoraku הן יחסית גדולות. הרבה יותר קל לאתר אותם ולמקם אלקטרודה לבדיקה. בנוסף, בניגוד לשיטת Voll, בשיטת Ryodoraku אין צורך לפתח מיומנות השימוש בחיישן/אלקטרודה. צריך רק לגעת בנקודת המדידה עם המכשיר. עם זאת אבחון לפי שיטת Voll מאפשר למדוד רק כמה נקודות פעילות על הידיים. בשיטת Ryodoraku נדרשת מדידה בנקודות על הידיים והרגליים. שימוש בנקודות ברגליים הוא החיסרון היחיד בשיטת Ryodoraku. לחיסרון הזה אין משמעות במקרה של שימוש עצמי במכשירים/יישומים הפועלים על סמך השיטה.



היישום RaDoTech הפועל על סמך שיטת Ryodoraku

היישום RaDoTech  שיטת Ryodoraku

באתר מוצג יישום לנייד עם מכשיר RaDoTech הפעול על סמך שיטת Ryodoraku. הוא מיוצר ע"י חברה רוסית בשם CeTeZe . בין מייסדי החברה עמד רופא מבריק ומאוד מפורסם, השייך לדור רביעי במורשת הרופאים, נכד של שר הבריאות בעבר, בשם קונסטנטין זבולוטני (Konstantin Zabolotny).

היישום מאוד אמין, נוח, מהיר ונגיש.

היישום RaDoTech  איך נראה Ryodoraku

אני סבור שהיישום הוא אחד הפטרונות הטובים ביותר בין הקיימים למעקב וניטור הבריאות של עצמי וגם המשפחה. אף אחד האם הוא רופא, מטפל או בן אדם שלא קשור לתחום הבריאות לא יתעסק באופן תדיר עם מערכת מסובכת המכילה כמה אלקטרודות, עשרות מסכים ומאות נתונים. זה פשוט לא ישים. RaDoTech מצביע כל הנתונים החשובים והחיוניים לצורך תמיכה בריאותית יום יומית.

היישום RaDoTech  המכשיר  Ryodoraku

שימוש ביישום RaDoTech לא מעמיס על המשתמש לעקוב אחרי השפעה של כל ארוחה או/ו עומס פיזי. היישום הוא מבריק מכל הצדדים. אני מוצא לנכון להביע דעתי והתייחסותי ליישום RaDoTech. עם זאת אני לא רואה צורך להרחיב בנושא השימוש. אני מצרף כמה קישורים עם כל סרטי תמיכה והסבר באנגלית. תכירו, תנצלו ותהיו בריאים ובריאות.




22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page