top of page
  • אלכס גנשפט

מכשירי ביו רזוננס. שיטת NLS

עודכן: 2 ביולי 2023

היסטוריה של מכשירי ביו רזוננס NLS

פעם בשנות ה - 70 של המאה הקודם בעולם בלטו שתי עובדות. יפן הצליחה לייצב בריאות העם אחרי הפצצת אטום אמריקאית בעזרת אמצעים טבעיים. סינים שרדו בהצלחה רבה חרם מערבי ליבוא תרופות וציוד רפואי עקב שימוש נרחב ברפואה מסורתית שלהם. אז בברית המועצות היו חסרים גם ציוד רפואי וגם תרופות. ממשלת ברית המועצות החליטה לפתוח במימון כבד של פרויקטים הקשורים לתחום הבריאות. כך נולדו עשרות רבות של מכונים מוסתרים. אחד מהם הוביל וניהל ביו פיזיקאי, ד"ר נסטרוב וולדימיר בן איגור ז"ל. המדען הזה המציא ופיתח מכשירי ביו רזוננס בשיטת (NLS (nonlinear system.


מהות מכשירי ביו רזוננס NLS

שיטת ביו רזוננס NLS מבוססת על הנחה מוכחת והיום נראית כוודאית שלכל תהליך בגוף, לכל רקמה ואיבר, לכל קבוצת תאים, תא, אברון התא, חלבון, אנזים, מזהם ואחרים קיים תדר תהודה שהוא ייחודי. מפה אם להשוות בין ספקטרום התדרים המתקבל לאטלון (דוגמה מדויקת) ניתן להניח על שינויים, תהליכים ו/או הימצאות גורמים מסוימים. לפי שינוי בעוצמת התדרים יחסית לאלו הנמצאים באטלון ניתן להעריך אי סדר (Entropy) בנקודה נבדקת ולהציג עוצמת השינויים. האם זה בגוף כולו, רקמה, איבר, תא או אברון של תא ויכו'. כתוצאה מתקבלת מידע על סבירות לתפקוד או המצאות של תהליך, מזהם ו/או מרכיב אחר. הבנה של הנקודה הזאת היא קריטית. צריך להפנים אותה בשביל להשתמש נכון במכשירי ביו רזוננס NLS. המדידה שלהם היא לא ישירה. מפה גם שם של השיטה. זאת גם הסיבה שלמרות כל היכולות המדהימות, בלתי נתפסות ופורצות דרך רפואה רשמית לא מכירה בשיטה. רפואה רשמית טרם למדה להשתמש במכשירי אבחון של מידע. אך זה העתיד.


איך פועלים מכשירי ביו רזוננס NLS

מכשירי ביו רזוננס NLS יודעים להפעיל תאים מסוימים במוח, להגביר פי 30 תגובתם ולהקליט את המידע. ההשפעה לא מתבצעת דרך חוטי חשמל שברמקול. היא מתקיימת דרך שדה אלקטרו מגנטי (הילה) של בן אדם. זאת גם נקודה חשובה מאוד והכרחית להבנה. המנגנון הפעיל נמצא בתוך קופסת המכשיר. אוזניות, קולות שנשמעות, צבעים משתנים על מסך הם רק בשביל לחזק את ההשפעה ותגובת המוח, לעשות תוצאה אמינה יותר. לא יותר מכך. מפה מכשירי ביו רזוננס NLS נותנים תוצאה גם בלי לשים אוזניות ולהשמיע קולות. הם קולטים שדה מגנטי של בן אדם וצריך לקרב את המכשיר לנבדק. אחרת הוא יקלוט את הבודק והסביבה.


יתרונות וחסרונות של מכשירי ביו רזוננס NLS

ליתרונות הבולטים של מכשירי ביו רזוננס NLS צריך לשייך קודם כל יכולתם מדהימות. בפרט זה מתבטא בהערכה לאבחנות רפואיות, בדיקות רפואיות ומזהמים. סריקה של כל חלקי הגוף עד לאברונים לקחת דקות ספורות. התוצאה מכילה לא רק מצב עכשווי אך גם מצביעה על שינויים עתידיים שרק התחילו להתפתח וטרם הגיעו לרמה פיזית. מכשירי ביו רזוננס NLS הם קטנים ולא תופסים מקום. קיים פער גדול במחירים אך מערכות יחסית זולות לפי דעתי מספקים טיב ומענה מספיקים למטפלים ויכולים להתאים גם לרופאים. בנוסף, יצא לי כמה פעמים לשמוע הרצאות של רופאים הכולל רופאים עם תואר שלישי הטוענים שעם מכשירי תדרים NLS ניתן להשפיע מרחוק. לרופאים האלו אין שום קשר לאזוטריקה ו/או דברים דומים מהסוג הזה. אני תומך בדעתם.

החיסרון הגדול של מכשירי ביו רזוננס NLS נמצא בזה שהם נותנים סבירות לאבחנה מסוימת. אין לקבל אבחנה שלהם כתוצאה סופית. צריך לאמת את התוצאה. התוכנה נותנת כמה אפשרויות בשביל לאמת או לפסול את התוצאה. עדיין צריך להשתמש בידע וניסיון אישיים. התוכנה היא עוזרת, היא תומכת בגיבוש הפתרון. התוכנה היא לא מחליטה. זה יגיע עם פיתוח בינה מלאכותית. היום זה לא ניתן. לא כל המטפלים מסוגלים להחליט האם אבחנה רפואית שמוצעה היא אמתית. זה רצוי להפנים לפני שרוכשים מערכת כזאת בשביל שלא יהיו צפיות לא מציאותיות הנובעות מחוסר ידע של המשתמש ולא מחוסר יכולות של מערכת ביו רזוננס NLS.

מכשירי ביו רזוננס NLS מזהים ומצביעים טוב מקומות עם אנטרופיה גבוהה. הרי זה הייעוד שלהם. אלו המקומות של שינויים כמו למשל דלקות וגידולים מתפתחים. אבל אם אותם דלקות ו/או גידולים נמצאים במצב הפוגה המערכת עלולה (לא בהכרח) לא לזהות ולא להצביע על הימצאותם למרות שהם קיימים באופן ודאי. זאת החיסרון השני של מערכות ביו רזוננס NLS. כמובן ניתן להסתדר עם החסרונות האלו אך שוב, צריכים ידע וניסיון.


מכשירי ביו רזוננס NLS המוצגים באתר

נכון להיום באתר מוצגות שתי מערכות NLS. מערכת מתוצרת חברת VECTOR. תוכנה שלה בנויה בדומה לתוכנת OBERON רק שהיא הרבה יותר ידידותית ומהירה. בתוכנה מופיעים מרכיבים השייכים לתחום של רפואה אלטרנטיבית כמו למשל אורה/הילה המראה ויזואלית פגיעות בשדה המגנטי של הנבדק. למערכת יש דגם קומפקטי המכיל כל הביצועים של מכשיר ביו רזוננס NLS רגיל אך הנמצא בקופסא ונכנס לכיס. מכשיר מדהים.

מערכת NLS שניה מתוצרת חברת BIOTEST משתמשת בתוכנה הדומה לתוכנת HUNTER. התוכנות הן שונות אך מספקות אותם פונקציות. אני לא רואה הבדל משמעותי אחת לשנייה מבחינת שימוש למרות השוני. מכשיר ביו רזוננס NLS של חברת BIOTEST צבר הרבה תעודות הוקרה ובהחלט ראוי לשבח. אני ממליץ אותו לרופאים. בו אין מרכיבים של רפואה אלטרנטיבית.

תשתמשו בשיטת NLS. היא בתחילת דרכה. העתיד שייך למערכות אבחון של מידע. רפואה רשמית מתי שהוא תאלץ להכיר ולהשתמש בטכנולוגיה הזאת. מי שרוצה להבטיח עתידו מקצועי יכול לעשות את כבר עכשיו.



כל זכויות היוצרים שמורות. אין להעתיק או להשתמש בחומר הנמצא האתר ללא אישורו של בעל האתר.

275 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page