top of page
  • natan191

מכשיר תדרים לריפוי

עודכן: 22 במאי 2023

לפני שנדבר על מכשיר תדרים לריפוי, נציין רק שתדר הוא כלי ריפוי שנעשה בו שימוש במשך מאות שנים ברפואה המשלימה והסינית העתיקה. התדר משמש על ידי אנשים רבים כדי לשפר את בריאותם ורווחתם, וכאן נכנסת לתמונה רפואת התדרים. הנה כל המידע לפניכם.

במאמר זה, נדון בכל מה שאתם צריכים לדעת על מכשיר רפואת התדרים, כולל כיצד הוא פועל והיתרונות שלו. מכשיר לרפואת תדרים לריפוי הוא מכשיר שיכול לעזור לרפא את הגוף באמצעות כוח הקול. במובן זה, הוא מייצר תדרים התואמים את התדר הטבעי של הגוף. מכשיר רפואת התדרים לריפוי מורכב משני מרכיבים עיקריים - רמקול ומקלט. הרמקול פולט גלי קול והמקלט קולט את הגלים הללו ושולח אותם לאוזני המשתמש.



מה השימושים של מכשיר תדרים לריפוי?

ישנם שימושים רבים ושונים למכשיר זה, כולל טיפול בדיכאון, חרדה, נדודי שינה, כאבים כרוניים ועוד. בחלק

מכשיר תדרים לריפוי פועל על ידי גירוי אזורים ספציפיים בגוף ובמקביל פולט אור, קול או רעידות שיכולים לסייע בבעיות בריאות שונות.

מהמקרים, זה יכול לשמש גם כטיפול חלופי או כטיפול בסרטן או מחלות אחרות. מכשיר תדר לריפוי הוא מכשיר הפולט תדרי אור, קול ורטט כדי לסייע בריפוי. הוא קיים מאז שנות ה-70, אך לאחרונה נראתה עלייה בפופולריות שלו. זאת, בשל יעילותו בעולם בטיפול במצבים כרוניים כגון דיכאון, חרדה, נדודי שינה, טיפול בכאב, PTSD ועוד.

מכשיר תדרים לריפוי פועל על ידי גירוי אזורים ספציפיים בגוף ובמקביל פולט אור, קול או רעידות שיכולים לסייע בבעיות בריאות שונות. כפועל יוצא מכך, מכשיר לרפואת תדרים הוא חלק מרפואת הריפוי והתדרים. זה שימש למטרות ריפוי במשך מאות שנים והוא עדיין בשימוש בעולם המודרני של היום וברפואה האלטרנטיבית.

במה מסייע מכשיר תדרים לריפוי?

מכשיר רפואת התדרים עוזר לאנשים בכך שהוא נותן להם יותר אנרגיה, עוזר להם להתמקד, הפחתת רמות

מכשיר רפואת התדרים עוזר לאנשים בכך שהוא נותן להם יותר אנרגיה, עוזר להם להתמקד, הפחתת רמות   הלחץ, שיפור איכות השינה, חיזוק חסינות וכו'

הלחץ, שיפור איכות השינה, חיזוק חסינות וכו'. במובן מסוים, רפואת תדרים היא תרגול של שימוש בקול על מנת לקדם ריפוי ואיזון. ניתן להשתמש במכשיר כדי להקל על כאבים, להפחית דלקות, לשפר את איכות השינה ועוד.

למכשיר התדר לריפוי יש הרבה שימושים שונים שיכולים להועיל לבריאותך. המכשיר פועל על ידי פליטת גלי קול בתדרים ספציפיים הידועים כבעלי השפעות טיפוליות על הגוף והנפש. על ידי הבנה כיצד פועלת רפואת התדרים, אתה יכול להשתמש בה ככלי לטיפול עצמי או אפילו למצוא איש מקצוע המתמחה בטיפול מסוג זה. על המשקל הזה של הדברים, אפשר להגיד שרפואת תדרים היא טכניקה שעוזרת בתהליך הריפוי על ידי איזון השדה האלקטרומגנטי של הגוף והתדרים.

מהו Neuro acupuncture וכיצד קשור למכשיר רפואת תדרים?

דיקור נוירו הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת במכשיר התדר כדי לעורר את תהליך הריפוי הטבעי

מכשיר התדר לריפוי הוא מכשיר אלקטרו-אקופונקטורה הפולט דחפים חשמליים ברמה נמוכה שניתן להשתמש בהם לטיפול במצבים מסוימים.

של הגוף. הוא נמצא בשימוש במסגרות רפואיות-אלטרנטיביות ובריאות כבר שנים רבות. מכשיר התדר יוצר שדה אלקטרומגנטי הממריץ תאי עצב ומשחרר , בין היתר, אנדורפינים. האנדורפינים הם הורמונים שמשתחררים באופן טבעי על ידי המוח כאשר מרגישים טוב או חווים הנאה. זה יכול ליצור תחושת רווחה או אופוריה.

על המשקל הזה של הדברים, דיקור נוירו הוא טיפול שבו המתרגל משתמש במכשיר קטן כדי לעורר את המוח ואת מערכת העצבים. זאת, עושים על ידי פליטת דחפים חשמליים ברמה נמוכה. הוא משמש לעתים קרובות לטיפול בכאב, דיכאון, הפרעות שינה ומצבים כרוניים אחרים.

מה זה אלקטרו-אקופונקטורה?

מכשיר התדר לריפוי הוא מכשיר אלקטרו-אקופונקטורה הפולט דחפים חשמליים ברמה נמוכה שניתן להשתמש בהם לטיפול במצבים מסוימים. על משקל דומה, דיקור נוירו הוא תרגול המשתמש במכשיר הנקרא רפואת התדרים כדי לעורר נקודות ספציפיות בגוף. המכשיר פולט גלים אלקטרומגנטיים פועמים אשר נחשבים כבעלי השפעות מרפאות על הגוף.

ניתן להשתמש ברפואת התדרים לטיפול בכאב, נדודי שינה, מתח וחרדה. כמו כן, דיקור נוירו אינו מוגבל רק לגירוי נקודות ספציפיות בגוף. זה כולל גם אימון המוח באמצעות מדיטציה או טכניקות הדמיה שונות שיוצרים בעזרתו של גורם מטפל.

בין אם אתם מעוניינים לעבור טיפול מסוג כזה או אחר, זכרו תמיד להתייעץ עם הגורם המטפל שלכם ועם גורם רפואי רלוונטי. בסופו של דבר, כלד אחד עשוי למצוא מזור רפואי והקלה על כאבים במקומות אחרים. אם כך, הקפידו להסתייע בגורמים המתאימים לכם.

761 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page